Detta är mitt allra första blogginlägg jag någonsin har gjort :-) 

Jag har då många som har sagt att jag borde blogg om allt jag bakar och ge ut recept och diverse ..

Så det är väl min tid nu att börja blogga :-) 
Så denna blogg kommer alltså bestå mest av bakning.

Jag började med bakningen 2010 då jag och min sambo planerade för vårat bröllop. Då ville ju jag självklart göra min egen bröllopstårta. 
Det var då mitt tårtbakande började :-) 
Sen har det bara rullat på så jag har ju gjort en hel del..

Men det är väl nu man har haft lite tjattningar runt om sig att jag måste börja blogga om all min bakning.

Så nu vet jag inte mer vad jag ska skriva om.. Så jag avrundar här :-)

Ska försöka komma igång ordentligt med denna blogg så ha lite tålamod :-)

Hej så länge !!

Kommentera

Publiceras ej